A 2016. évi kompetenciamérés eredménye
Egy iskola teljesítményét és az ott folyó pedagógiai munka nehézségét és minőségét nem a rangsorban elfoglalt helyezés jellemzi a legjobban, hanem az, hogy egy tanári kar milyen társadalmi összetételű és milyen előzetes tudással rendelkező tanulócsoporttal érte el az átlagpontszámban megjelenő eredményt.
Az Országos kompetenciamérés adatai alapján azonosíthatók az olyan iskolák, amelyek jobb eredményt érnek el, mint az tanulóik családi háttere alapján várható volna. Ezek azok az intézmények, amelyek pedagógiai munkájukkal eredményesen ellensúlyozzák tanulóik hátrányos helyzetét.
A 2015. évi Országos kompetenciamérés adatai alapján legtöbb hozzáadott pedagógiai értéket teremtő magyar iskolák (Kiemelkedő teljesítményű iskolák) közé a szentesi általános iskolák közül egyedül a mi intézményünk, a Szent Erzsébet Katolikus Általános Iskola és Óvoda került fel a szövegértés és a matematika területén a 6. és a 8. évfolyamon egyaránt.
forrás: https://www.oktatas.hu/kozneveles/meresek/kompetenciameres/kiemelkedo_teljesitmenyu_iskolak